Referenser

Det är här som jag samlar alla mina texter om hur folk tycker att jag är som designers. Alla som skrivit här, har jag gjort :)


Jag gjorde en rosa design till Elin och så här sa hon:

- Ja tycker det var bra, att designen blev kanon bra & jag vart supernöjd & den var fin o bra gjord!

Gjorde även en design till mitt kusinbarn Michelle:
- Jag är jättenöjd och det gick snabbt och smidigt att få in designen.

Gjorde en till en annan Elin också.
- Jennie har gjort ett bra jobb. Hon frågade hur jag ville ha det och utifrån mina svar så skapade hon en design precis utifrån mina önskemål. Är jättenöjd och skulle jättegärna be henne göra en design åt mig igen.

Såhär sa Emelie om sin design:
- Jag tyckte de var enkelt, smidigt att beställa design av Jennie. Blev kanon nöjd. Hon är verkligen grym på att göra olika typer av design. Man hade en bra kommunikation hela tiden. Toppen!

Och här är en länk till Linas bloggdesign där hon skrivit vad hon tyckte.

Amanda tyckte såhär:
- Jennie fixade min bloggdesign åt mig rätt så nyligen. Jag blev verkligen glad när hon frågade om jag ville ha en. Jag och Jennie har inte pratat så mycket med varandra men de gånger vi väl har pratat så har jag fått den bilden av henne att hon är en mycket snäll och trevlig person.

Gjorde idag om Johannas design:
- Jennie är en väldigt duktigt designer, blir man inte nöjd första gången gör hon sitt bästa för att man skall blir det! Hon gör designen efter ditt tycka, förklara bara, så skapar hon. Är väldigt nöjd med bemötandet jag fått!!

Carina säger såhär:
- Duktig tjej! Äntlingen har jag en design som jag vill ha. Tack!!

Tina säger såhär om sin bloggdesign:
- Det var snabb levarans och arbetsprocessen gick smidigt och hon kom med förbättringsförslag. Hel nöjd!

Julia säger såhär om resultatet på hennes blogg:
- Du är bra på att göra designer och jag tycker att du värkligen är bra! Du är trevlig när man beställer och du leverarar snappt för mig tog det några dagar innan du började, men sen när du väl börjat tog det 1 dag.

Gjorde en design åt Malin idag:
- Jag hittade till Jennies sida genom en annans blogg och eftersom jag ville ha en design så kontaktade jag Jennie direkt.
Snabbt svarade hon och förklarade hur allt går till osv. Super trevlig kontakt! Under tiden hon byggde upp designen till mig så fick jag
hela tiden säga hur jag ville ha den och om jag ville ändra något så gjorde hon det direkt. Även om jag var jobbig ;)
Slutresultatet vart otroligt bra och jag är super nöjd med designen!! Om jag ska ge betyg så får hon absolut 5 av 5 möjliga av mig!


Janni sa så här då jag gjorde hennes design idag:
- Desigen på min blogg blev superfin. Kan inte vara annat än nöjd. Jag kommer helt klart att vända mig till Jennie igen när jag behöver ny design igen. Hon är inte bara snabb men också riktigt trevlig. Kul att det finns människor som stäler upp för andra och för en billig peng också.

Cajsa tyckte såhär om sin nya blogg:
- Jag tycker att det är bra att beställa av dej, ja är nöjd & du är jätte snäll. Du är också sjukt duktig på att göra designers!

Gjorde även en bloggdesign till Sofia: (Sofia har en lösenordskyddad blogg)
- Jag är jättenöjd med min design. Fick kontakt samma dag som jag bad om att få hjälp och dagen efter va den klar och inlagd! Trevlig och go tjej som jag verkligen rekommenderar! TACK!

Idag gjorde jag en design till Petra:
- Jag är supernöjd med designen som Jennie har gjort till mig!
Lätt att jobba med, ger egna förslag som hon sedan mixar med mina önskemål.
även väldigt rolig att prata med rent allmänt, en bra tjej!
Tusentack!! =)


Amanda fick en ny design:
- Jennie har varit jättebra och stått ut med allt mitt krongel. Rekomnderas :D !

Gjorde Esmeraldas design idag och så här säger hon:
Varför just DU ska gå till JENNIE för att få en bra design?

Jag fick hjälp av Jennie, det var hon som kontakta mig i min blogg efter
att jag skrivit att jag behöver hjälp med designen. Jag är inte människan som
kan sådant och var därför väldigt glad att någon kontakta mig och kunde hjälpa mig
för en väldigt liten summa pengar. Hon var väldigt aktiv och förslog direkt lite förslag och sådant.

Hon kom upp med många olika alternativ vilket gör det väldigt skönt och bra för mig för då kunde jag  
bara välja, precis det JAG vill ha och hur JAG vill att MIN blogg ska se ut.
Jag rekommenderar Jennie mkt, om du vill ha en hjälpsam,ideetänkt och bra designer till din blogg.
Du blir garanterat INTE missnöjd med hennes designkunnskaper!

Kikki fick en ny bloggdesign:
- Jag har köpt en väldigt billig design av Jennie för bara 50 kr. Jag tycker det är ett väldigt BRA pris då det är en så otroligt fin design.
Jennie verkar ha mycket kunskap om det här med bloggdesign då jag sett en hel del designer hon gjort, och alla är speciella på sitt eget sätt.
Varje design känns väldigt unik, och det är ju toppen då man inte vill att ens blogg ska se ut som alla andras. Jag tror, eller VET, att Jennie kommer att komma långt inom det här med bloggdesign, för hon verkar väldigt ambitiös och intresserad av detta. Hon är väldigt noga med att jag som kund blivit nöjd med min design vilket är ett STORT PLUS! Jag kommer absolut vända mig till Jennie när det gäller design av min blogg och liknande! :) En jätteduktig bloggdesigner är Jennie!

Emelie fick också en ny bloggdesign:
- Jag tycker det var jättelätt att beställa design ifrån Jennie, hon la upp det väldigt enkelt och jag fick vara med och bestämma mycket själv för att få det som jag vill ha. Snabbt gick det också! All cred till Jennie! :)

Veronica fick en ny design:
- Först och främst vill jag säga att jag är väldigt nöjd med designen som jag fick. Jennie vet vad hon gör! Kommunicationen har varit smidig trots att allting skedde över mejl. Snabb "leverans" och till en billig peng. Tack Jennie! /Veronica
TACK JENNIE!

Jasa fick också en ny design:
Jag kan nog inte beskriva hur nöjd jag är med designen som Jennie har gjort åt mig. Allt är perfekt och precis så som jag vill ha det.
Kan verkligen rekommendera Jennie av fyra anledningar:

1. Jättetrevlig och lyssnar på en om hur man vill ha designen.
2. Fixar allt för en väldigt billig slant.
3. Man får designen snabbt efter att man beställt den. Jag fick den bara några timmar efter att vi börjat prata om hur den ska se ut.
4. Superduktig!

Tack så mycket för hjälpen Jennie :)

Lena fick en ny design:
Jag tyckte att det gick otroligt snabbt och smidigt! Jag fick den samma dag som vi började prata om det, på bara en liten stund! Jennie kom med egna förslag och synpunkter vilket är toppen! Våran komunikation funkade också bra, även fast vi känner varandra sen tidigare. Jag blev supernöjd med min design och jag rekomenderar verkligen att beställa av Jennie!
Kram
Lena

Rebecca fick en ny design:
- Supernöjd med designen! Bra kontakt och snabbt fixat. Rekomenderas varmt!

Emma fick en ny design:
- Jag beställde en design utav Jennie och jag är riktigt nöjd med resultatet av hennes jobb.
Det va väldigt lätt att komma på hur jag ville ha det, då hon gav mig bra tips och lyssnade på mina önskemål.
Tack, Jennie! Har nu en personlig design som jag vill ha.

Elin Zäta fick en ny bloggdesign:
- Jag har beställt design av Jennie två gånger & blivit lika nöjd båda gångerna. Jag gav henne lite fria händer & det gjorde hon verkligen bra! Om man säger hur man vill ha designen gör hon hon den som man vill ha den. Och om man ger henne egna händer blir det också alltid bra! Jennie är väldigt snäll & gör som jag vill ha det även om det är krångligt. Hon är jäteduktig tycker jag!

Gjorde en ny design åt Linnie:
Allting gick super bra, vi pratade genom msn och bestämde ihop hur det skulle bli. Hon gjorde allting som jag bad henne om och jag är väldigt nöjd med resultatet. Kommunikationen var bra, inga problem med att berätta hur man ville ha det. Duktig på det hon gör. Det är jag väldigt tacksam för! Rekommenderar den här tjejen starkt till alla som behöver ha ny design till sin blogg! Mvh Linnie.

Cornelia fick ny design:
- De gick fort, även fast jag tog 100år på mig att leta bilder  men det blev en jättefin design & jag är jättenöjd! =)

Linnea fick också hjälp med en ny design:
- Tycker jag fick ett jätte bra resultat av min nya bloggdesign, det gick snabbt och de blev fint. Blev som enligt mina förväntningar. Ska rekomenderas till andra som vill ha en fin personlig bloggdesign.

Sanna fick en ny fräsch design:
- Att få en design fixad av Jennie går väldigt smidigt - hela kommunikationen över msn, och att hon gärnna verkar vilja slänga ihop allt så snabbt som möjligt. Jag själlv fick ju min på en dag! =)
Dessutom så är hon nästan löjligt billig, speciellt eftersom jag ändå ville ändra ganska mycket till en början, vilket gav henne mer jobb. Så vill man ha en design snabbt, så är det hit man...
ska vända sig!"

Natalie fick en ny design:
- Jag är 100% nöjd med min nya bloggdesign, det gick snabbt och allt blev precis som jag hade tänkt mig! Gör som jag, låt Jennie ta hand om din blogg så blir den helt perfekt! // Natalie

Jenny fick också en ny design:
- Ja, jag tycker som sagt att det blev super bra! Du förstod vad jag ville ha, och du gjorde det till och med bättre än förväntat ;D Vet inte vad jag mer kan säga om det, än att det vart bättre än vad jag själv hade föreställt mig :D

Susanne fick en ny design:
Ville ha en ny design på min blogg,så jag lät Jennie göra det.. Blev super nöjd,och fick det jag ville ha,och arbetet var snabb och bra gjort.. Super bra gjort. /Susanne

Sanna fick också en ny design:
Tack! Jag tyckte du var jätte duktig, jag fick som jag ville ha det. Och du kom på en egen idé och förklarade den till mig. Det där med texten över bilderna i headern och det vart bättre så, än hur jag hade tänkt det själv. Du vart snabbt klar och det var inte dyrt. Haha, taaack så jätte mktLer Uttryckssymbol!
KRAM

Sanna Silver fick ny design idag:
Jennie är helt underbar på sina designer och är SUPERsnabb med att svara och på att fixa det man vill ha snabbt! Tack vare henne är min blogg nu världens finaste! Tack, Jennie!

Lovisa fick ny design:
Tack för en superfin design ^^ Du var snäll och tålmodig med allt mitt svamlande fram och tillbaka om hur jag ville ha det. billigt också ^^ Tack som fan!! Tummen upp till idg.
10 av 10 i betyg ( :

Tesse fick en ny design:
Att beställa design från Jennie var himla smidigt! Hon var hjälpsam, snabb och mycket trevlig trots att jag inte förstår ett skvatt av sånt där så tog hon sig tid att förklara!
Jag är mycket nöjd med hennes arbete och nästa gång bloggen ska få nytt utseende blir det Jennie jag kontaktar igen, lätt!
/Therese

Frida fick en ny design:
Jag tycker Jennie är en duktig bloggdesigner.
Väldigt lyhörd och lyssnar verkligen på hur man vill ha det.
Känner mig supernöjd med resultatet!

Linnea fick en ny design, gammal kund :)
Det gick verkligen smidigt och fort. Jätte nöjd blev jag. Värt att rekomendera!  andra designen du gör åt mig och den vart lika bra. Tusen tack, Jennie!

Anneli fick en ny design :)
Jag vart hel nöjd med att ha Jennie som Designer, Tog tag i utmaningen snabbt, slutförde den snabbt, man kunde hela tiden följa vad hon gjorde och gjorde ändringar när man sa till. Provade olika modeller och färger för att visa hur det kunde se ut. Nej kort och gott : enkelt, billigt, duktigt, och sist men inte mint snyggt resultat och Jennie gör allt för att göra en nöjd, vilket är ett stort plus.

Sofie fick ny design :)
Jag var så trött på min gamla design. Alicia var liten på de korten så nu var det dags för en ny. Fick en hel del tips om att Jennie var duktig på att designa. Jag själv är helt ute och cyklar när det gäller sånt. Här har vi nu resultatet. Jag är supernöjd! Jennie är duktig, så massa tack till dig! Jag fick bestämma precis hur jag ville ha det och så blev resultatet tillslut. Allt gick på cirka en timma så vad mer kan man begära?
Tack!

Jennifer ville ha en ny design!
Hittade Jennie när jag sökte på google och tyckte alla hennes designers va snygga så bestämde mig för att höra med henne om hon kunde tänka sig att göra en till mig, och hon svarade direkt och gjorde den redan samma kväll. hur smidigt som helst, jätte duktig tjej med bra ideér:) och till ett jätte billigt pris!

Zari fick en helt ny design:
http://jennsiii.blogg.se/ - Hon har fixat min blogg idag, visst är hon duktigt?:) 
Ja de var så att jennsiii tycker om att fixa bloggar och som ni ser är hon ju riktigt duktig på de hon gör så om ni inte kan själv fråga henne! hon tar de på fullaste allvaret och frågar verkligen om hur man vill att den ska se ut, texter och bilder sen skickar man allt till hon och sen när man kollar bloggen lite senare är den klar! toppen tycker jag.. hon är en mycket duktig tjej och vet vad hon håller på med, jag blev riktigt super nöjd faktist! Tack så mycket!

Kommentarer
Postat av: Linn

Hejsan , skulle du kunna göra en design till mig? Men måste det kosta? Kan jag inte bara typ länka elr ngt? :)

2010-03-22 @ 15:37:31
URL: http://typmiig.blogg.se/

Lämna ditt meddelande här

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Vill gärna att du skriver in din E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? Skriv in den.

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0