Design #15

I förrgår gjorde jag en ny bloggdesign till en miss Michaela jag tycker jag gjorde ett bra jobb om jag får säga min mening och idag fick jag ett fint kort på posten med betalningen, men dock FÖR mycket i betalning. Tack :D



Denna recension fick jag av henne:




Taget ur bloggen:
'Ny design!
Vad tycker ni? Jag tycker det blev jättesnyggt! Det är ingen mindre än den här tjejen som har snickrat ihop den.
Hon heter Jennie och har fixat många bloggar och hon är perfekt om man inte är så duktig på sånt själv ;) Hon gör det även för ett bra pris och dessutom verkar hon vara en jätterolig och mysig tjej och bara det gör det ju värt varenda krona! Tack för hjälpen! :D'

Kommentarer
Postat av: Michaela

haha ;)

2009-11-26 @ 11:19:26
URL: http://michaelasnoborgs.blogg.se/

Lämna ditt meddelande här

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Vill gärna att du skriver in din E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? Skriv in den.

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0